Dank aan de bezoekers van onze workshop 'Persoonlijk taalonderwijs en ICT'. We hebben tijdens de interactieve presentatie wat beloften gedaan en die gaan we bij deze nakomen.
Ten eerste vindt u hier de presentatie.
Ten tweede de verwijzing naar de jongste versie van het genoemde tijdschriftartikel 'Vier keer persoonlijk leren. Effectief differentiëren, individualiseren en personaliseren in de 21e eeuw'.
Ten derde de link van de interactieve Hattie-ranking. De meest actuele (en dus Engelstalige) vindt u hier: http://visible-learning.org/hattie-ranking-influences-effect-sizes-learning-achievement/.
Tot slot nog de links van de gratis tools die u in zou kunnen zetten om uw les te verrijken. Ten eerste de Presenter van Prowise en uitgave Werkuur.
Wij hopen dat u heeft genoten en ook een paar dingen hebt gehoord die u aan het denken hebben gezet. Of liever nog, die gemaakt hebben dat u iets bent gaan veranderen in uw klaslokaal of uw onderwijs. Wij houden graag contact.
Gert Custers en Jos Cöp.
Ten eerste vindt u hier de presentatie.
Ten tweede de verwijzing naar de jongste versie van het genoemde tijdschriftartikel 'Vier keer persoonlijk leren. Effectief differentiëren, individualiseren en personaliseren in de 21e eeuw'.
Ten derde de link van de interactieve Hattie-ranking. De meest actuele (en dus Engelstalige) vindt u hier: http://visible-learning.org/hattie-ranking-influences-effect-sizes-learning-achievement/.
Tot slot nog de links van de gratis tools die u in zou kunnen zetten om uw les te verrijken. Ten eerste de Presenter van Prowise en uitgave Werkuur.
Wij hopen dat u heeft genoten en ook een paar dingen hebt gehoord die u aan het denken hebben gezet. Of liever nog, die gemaakt hebben dat u iets bent gaan veranderen in uw klaslokaal of uw onderwijs. Wij houden graag contact.
Gert Custers en Jos Cöp.